Feest Voor De Koning Van Nederland

Op 2 mei 2021 organiseerden de Nederlandse Vereniging en LanguageOne Kuala Lumpur samen het

Vrijheidsfestival voor kinderen. We vroegen een van onze leerlingen, Jadon uit groep 4, om een

verslagje te schrijven van de dag:

Feest Voor De Koning Van Nederland

Zondag 2 mei ben ik met mijn ouders naar het vrijheidsfestival geweest. Het was 35 minuten rijden van Subang Jaya naar Havana in KL . Het was voor de verjaardag van Koning Willem – Alexander. Ik was de eerste van mijn klas. Bij aankomst heb ik een kaartje gekregen om bij te houden welke spelletjes ik moet doen.


Het eerste spelletje dat ik deed is ballen gooien. Ik vond het heel leuk. Daarna deed ik het spelletje waar bij je de kroon op de koning moet prikken met mijn ogen dicht. Dat was erg moeilijk. Daarna heb ik drinken gepakt voor mijzelf. Nu het was tijd voor de photo booth. 


Na nog een spelletje heb ik drinken gehaald voor mijn moeder.

Dan ging ik sjoelen. Ik was heel goed want ik heb een sjoelbak thuis. De ballonman heeft me een zwaard, een kroon en een schild gemaakt. Het volgende spelletje dat ik ging spelen is Koning Bingo.


Om 5 uur gaan we terug naar huis. Het was een hele leuke dag.


Dank je wel iedereen voor organiseren.


Jadon (6 jaar, groep 4)












Comments