Intro Lily Cook


Wij hebben iedere dag van de Olympische Spelen genoten! Wat heeft TeamNL het enorm goed gedaan en wat een feest dat we alles live konden volgen zonder heel vroeg op te staan (als menig voetballiefhebber heeft gedaan tijdens Euro2020). Naar verluid hebben de mensen in quarantaine ook de nodige uren de Olympische Spelen gevolgd, perfect om op de achter- of voorgrond aan te hebben staan!

Ik ben Lily en woon 3,5 jaar in Maleisie met mijn man Orfeo en zoontje Luuc. Al wandelend, hardlopend en fietsend hebben we Kuala Lumpur tot in de verste hoeken verkend, tijd om interstate travelling weer toe te gaan staan! Meer over mij: ik werk bij ManpowerGroup als account manager, large accounts, en mijn grootste hobbies zijn reizen, nieuwe restaurants en gerechten ontdekken en ik houd van alle soorten sport!

Binnen NLV ga ik mij bezighouden met de communicatie en zal onder andere deze mooie nieuwsbrief verzorgen. Dus laat het me weten als je een leuk item hebt!

Comments

  1. Wat leuk Lily dat je dat op je neemt. Veel sterkte en hopelijk mag je snel weer je grootste hobbies uitvoeren. -:) Gauw tot ziens maar weer.

    ReplyDelete

Post a Comment